onsdag 4 april 2012

Händelserika Onsdag.

Min härliga onsdag började med migrän. så himla härlig start på dagen blev det inte alls. Den höll i sig till klockan elva och slapp efter att jag hade fått sova en stund med gumman. När jag kände mig piggare tog jag henne under armen och åkte iväg till Sansjön och hälsade på hos Kjell och Carina. Marcus kom hem igår så då fick vi äntligen träffa honom!
Sen kom familjen Olsson/Holmgren över. Så då fick Ebba och Meja leka med varandra. Dom va så söta :)
På hemvägen for jag upp till pappa och kolla hur det gick för dom med köket. Det kommer blir super fint! Nu vill jag också renovera och få ett vitt lantligt kök! Men den dagen kommer väl också någon gång.
Gun-marie och Sverker, Ramona och Robin kom förbi och åt middag. Dom hade varit i Skellefteå och shoppat och sedan skulle dom hämta våran skoter som ska med till Grannäs nästa vecka.
När Ebba hade somnat och dom hade åkt igen så gick jag ut till stallet med lill-Emma och Malin. Emma red Bella och jag Maggan. Malin fick agera ridlärare :)
Jätte kul att Emma vill komma hit och hjälpa till. Hon är så duktig!
Nu ska jag gå isäng och ladda krafterna till imorgon. Då ska vi nämligen till Malå för min LILLEbror fyller 12 ÅR imorn!!!! herregud vad tiden går fort. Han är snart tonåring! lilleblol.


Första skoldagen för Jakob i Sorsele.


Hoppar studsmatta när vi bodde på Rankbäcken


Poliströjan var en stark favorit!


Här är Jakobs första kärlek- Pernilla Eriksson


Ja han var riktigt förtjust i henne, trots hennes dåliga smak när det gällde glasögon..


Lillebror 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar