fredag 30 mars 2012

Sjuhelvetes Resa.

Ej lyckad ablation, igen.
Konstigt nog lyckades de inte få igång min hjärklappning. Hög puls, men inte icket hjärtklappning. Jag har något som kallas Ektopisk Förmakstakykardi. Har haft det sen jag var nio år så det är verkligen inget nytt. Men nu till min förvåning såg dom inget fel på mitt hjärta under ablationen. Antingen är det en tillfällighet eller så kan det vara så att graviditeten har gjort min kropp/mitt hjärta "starkare". Men har jag otur, vilket jag brukar ha i det här ämnet, finns den fortfarande kvar men dom fick bara inte igång det. Istället fick dom igårng en migrän som heter duga. Under varje ablation jag har gjort har jag fått flimmer för ögonen och sedan ont i huvudet. Men nu den här gången kräktes jag efter op. och har haft ont i skallen konstant sedan dess. Fick upp i natt och spy 2 gånger också. Idag fick jag nog. Jag har hellre hjärtklappning och ont i magen än förbannat ont i skallen. FYFAN säger jag bara. Jag har aldrig varit med om dess like. I alla fall så fick jag en tid hos läkaren i Sorsele idag. Han skrev ut nå migrän medicin och så köpte jag nå treo. Nu har äntligen värken släppt men dock så är mitt synfall inte som det ska. Förhoppningsvis kommer det gå över och jag blir den samma igen.
Egentligen inte konstigt att det är spänningar i huvudet efter en sån resa och allt som hörde till.

Jag har bestämt mig att inte göra nått fler försök. Jag är så less på allt som har med sjukhus att göra och är det meningen att jag ska ha hjärtklappning får jag väl ha det. Men är det nu så att min kropp har förändrats är jag lyckligt lottad! Tänk vad ett litet liv i magen kan göra i så fall! Hon är verkligen min ängel den där flickan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar